Teléfono Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña607 93 21 98 | Mapa Asamblea por una Escuela Bilingüe en CataluñaC/ Aragó, 335 Entresuelo (08009 - Barcelona) | Email Asamblea por una Escuela Bilingüe en CataluñaAquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Facebook - Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña Twitter - Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña Youtube - Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña Youtube - Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña Youtube - Asamblea por una Escuela Bilingüe en Cataluña

Promovem i difonem els avantatges del bilingüisme i del trilingüisme en la societat

Fomentem i implantem en el sistema educatiu l'ensenyament en les dues llengües oficials i en una llengua estrangera

T’assessorem i t'ajudem a sol·licitar l'escolarització bilingüe pel teu fill/a

Hem creat un formulari especial per a la sol·licitud d'escolarització bilingüe d'alumnes amb necessitats especials

Comunicats, notícies i actualitat de l’AEB

Nota de premsa L'escàndol de l'espionatge en col·legis

Llegir nota de premsa